15 мар. 2020 г.

Домашнє завдання під час карантину

Домашнє завдання під час карантину


Завдання для 6 класу:
Прочитати параграф 38,скласти схему "Типи плодів",виконати інтерактивну вправу в розділі на блозі "Цікаві вправи" за цією темою.Прочитати параграф 40 ,сторінка 150 виписати схему в зошит.
Прочитати параграф 41,сторінка 156 тестові питання виконати в зошит,інтерактивна вправа на блозі "Різноманітність водоростей".
Прочитати параграф 42,скласти письмово в зошит опорний конспект,сторінка 159 тестові завдання письмово.
Вибрати одну правильну відповідь.
1.         Яка будова статевого покоління зозулиного льону?
А таломна                                                Б листкостеблова
2.         У життєвому циклі мохів переважає:
А статеве покоління                               Б нестатеве покоління
3.         Укажіть орган, який характерний для мохів:
А пагін
Б корінь
В квітка
4.         Що виростає зі спори зозулиного льону?
А листкостеблова рослина                     Б коробочка на ніжці
5.         Функцію коренів у зозулиного льону виконують:
А стебла                                                   В ризоїди
Б листочки                                               Г коробочка
6.         Запліднення у мохів можливе лише за наявності:
А повітря                                                  В світла


Б води                                                       Г ґрунту
Вивчити параграф 43,скласти опорний конспект,тестові завдання сторінка 163.

Завдання для 7 класу:

Прочитати параграфи 39-40,записати у зошит опорний конспект

У завданнях 1-3 позначте одну правильну відповідь.
1. Радіальну симетрію тіла має
А медична п'явка       В гідра
Б камбала               Г коник
2. Двобічну симетрію тіла має
А аурелія      Б кабан        В коренерот        Г гідра
3. Літаючою твариною є
А бабка       Б гавіал        В блоха        Г слонова черепаха
4. Впишіть «так», якщо твердження правильне, або «ні», якщо неправильне.
А
Слон не може бігти галопом

Б
Медузи мають радіальну симетрію тіла

В
Тварини, які пристосовані до малорухомого способу життя, зазвичай мають двобічну симетрію тіла

5. Установіть відповідність між зображеними тваринами та способами їхнього руху.
А стрибання     В біг            
Б повзання      Г політ
1
кажан
2
дощовий черв'як
жаба
4
кінь




6. Виберіть із запропонованих термінів зайвий та обґрунтуйте свій вибір: кажан, їжак, сарана, бджола.
Зайвим є термін ______________
Його можна вважати зайвим тому, що ________________
7. Установіть відповідність між термінами та їх визначеннями.
1 радіальна симетрія
2 двобічна симетрія
3 асиметрична будова
А тип будови, за якої через тіло тварини не можна симетрія провести вісь симетрії
Б тип симетрії, за якої через тіло тварини можна симетрія провести лише одну площину симетрії
В тип симетрії, за якої через тіло тварини можна будова провести кілька площин симетрії
1
2
3



8. Визначте способи руху тварин. Поставте знак «+» або «-» у відповідних клітинках таблиці.
№ з/п
Спосіб руху
Гадюка
Горобець
Хатня муха
Вовк
Медична п'явка
1
Політ



2
Плавання


3
Ходіння


4
Повзання



Прочитати параграф 41,записати опорний конспект



Установити відповідність між тваринами та особливостями їхніх покривів.
Тварини
Особливості будови покривів
1 кумка
2 крокодил
3 сокіл
4 гідра
А шкіра тонка, суха, практично позбавлена залоз (єдина залоза — куприкова)
Б покрив утворений переважно шкірно-м’язовими клітинами
В шкіра вкрита лускою і містить багато слизових залоз
Г мають гладеньку тонку шкіру, багату на залози, яка порівняно легко проникна для рідин і газів
Д шкіра суха, позбавлена залоз, вкрита роговими щитками
Прочитати параграф 42-43,записати в зошит опорний конспект.


«Хрестики-нулики».
1.    Відшукати пряму лінію по горизонталі, вертикалі чи діагоналі з тварин, яким властиві таксиси.
1 окунь
2 інфузорія
3 дощовий черв’як
4 куниця
5 амеба
6 гідра
7 кумка
8 евглена
9 ластівка
 2. Відшукати пряму лінію по горизонталі, вертикалі чи діагоналі з тварин, очі яких оточені трьома повіками.
1 крокодил
2 сова
3 тритон
4 олень
5 аурелія
6 пінгвін
7 квакша
8 ведмідь
9 акула

Завдання для 8 класу:
Повторити параграфи 34-40,виконати тестові завдання сторінка 180 в зошит.
Прочитати параграф 41-43,записати опорний конспект у зошиті,сторінка 186 замалювати будову ока та підписати його складові.
1. Зовнішня оболонка ока складається із:
А  склери і рогівки     
Б  склери і райдужки 
В  рогівки і райдужки
Г  кришталика і сітківки
2. Оболонка ока, яка пронизана кровоносними судинами:
А  зовнішня                 
Б  середня                    
В  внутрішня
Г  сітківка
3. Частина ока, яка містить пігмент меланін:
А  кришталик              
Б  склисте тіло            
В  райдужка
Г  рогівка
4. Зіниця розміщується всередині:
А  рогівки                    
Б  райдужки                
В  сітківки
Г  кришталика
5. Світлосприймальна оболонка ока:
А  внутрішня               
Б  середня
В  зовнішня
6. Частина ока, яка складається з колагенових і еластичних волокон:
А  рогівка                     
Б  райдужка                
В  кришталик
Г  склера


Завдання для 9 класу:

Тестові завдання сторінка 149-151 виконати в зошиті(без питань з розгорнутою відповіддю).
Прочитати параграфи 38-41,записати в зошит опорні конспекти.

Завдання 9 клас основи здоров'я:

Прочитати параграф 19-20,записати опорний конспект.


Завдання 10 клас:

Виконати письмово у зошиті


І.Виберіть правильну відповідь:(0,5 кожна правильна відповідь)
1.Автор хромосомної теорії спадковості:
А)Мендель
Б)Морган
В)Лінней
Г)Левенгук
2.Суть першого Закону Менделя:
А)Закон одноманітності гібридів першого покоління
Б)Закон розщеплення
В)Закон незалежного комбінування
3.У Другому Законі Менделя за фенотипом нащадки матимуть співвідношення:
А)1:1
Б)1:2
В)3:1
4)Мендель проводив свої досліди на:
А)горосі
Б)мухах
В)зайцях
5)Виберіть дигетерозиготний генотип:
А)ААВВ
Б)АаВВ
В)АаВв
Г)Аавв
6)У батьків з першою групою крові може народитися дитина з групою крові:
А)тільки перша
Б)перша і друга
В)друга і третя
ІІ. Встановіть відповідність між методом генетичних досліджень та визначенням :( 0,5 бала кожна правильна пара)
1.Гібридоло-гічний         А) Вивчення хромосомних наборів живих організмів
2.Близнюковий                Б)  Схрещування (гібридизація) організмів  
3.Генеалогічний              В) Вивчення генотипних і фенотипних особливостей                 4.Цитогенетичний                однояйцевих та різнояйцевих близнюків
                                          Г) Вивчення типу успадковування , частоти та       
                                               інтенсивності     ознак за допомогою генеалогічних дерев
ІII.Запропонуйте заходи профілактики генетичних захворювань.(1 бал)
IV.Задача 1.(1,5 бала кожна задача)
Які групи крові можуть бути у дітей , якщо у батька й матері ІV група крові?
Задача 2.
Плоди кавуна можуть бути зеленими суцільно або смугастими.Всі кавуни,отримані від схрещування рослин із зеленими та смугастими плодами(F1),мають тільки суцільно зелений колір корки плоду.Яким буде забарвлення плодів у F2?
V.Задача(2 бала)
У людини карий колір очей домінує над блакитним,а темне волосся – над світлим.Гетерозиготна жінка за геном забарвлення очей і гомозиготна за геном темного волосся  вийшла заміж за блакитноокого чоловіка з світлим волоссям ..Визначте генотипи і фенотипи їх нащадків?


Опрацювати параграф 31-34,записати опорний конспект в зошит.
     Завдання віднесіть правильне твердження у відповідну скриньку. «Пошта»
Скринька № 1 «Комбінативна мінливість»
Скринька № 2 «Мутаційна мінливість»
Твердження («листи»), що необхідно надіслати «поштою» до того чи іншого адресата:
1.   Однією з причин виникнення є кросинговер.
2.   Створює матеріал для природного добору.
3.   Виникає раптово.
4.   Пов’язана з явищем гетерозису.
5.   Одним із різновидів є поліплоїдія.
6.   Поява нових поєднань ознак унаслідок перекомбінації генів.
7.   У результаті цієї мінливості може виникати хвороба Дауна.
8.   Не призводить до значних змін генотипу, що потрібні для виникнення нових видів.
9.   Може виникати внаслідок незалежного розходження хромосом під час мейозу.
10. Може бути у формі делецій, дуплікацій, інверсій, транслокацій.
11. Ретельно вивчалась Гуго де Фрізом.
12. Однією з причин появи є випадкове сполучення хромосом під час запліднення.
13. Поява нових ознак організму внаслідок раптових змін структури спадкових одиниць.
14. Причина великої різноманітності живих організмів на планеті.
15. Може спричинювати нулісомію, моносомію, трисомію тощо.

Завдання  з предмету "Захист Вітчизни"(дівчата) 10 клас:

Опрацювати сторінки 91-92 ,написати опорний конспект в зошит.Виготовити лепбук "Кровотеча,перша допомога".

Завдання для 11 класу:
Параграф 23,сторінка 152(1-6) письмово в зошит.Тест онлайн ЗНО 2011 біологія.
Дякую всім хто пройшов,я бачила результати,є над чим працювати!
Прочитати параграф 24-26,опорний конспект записати у зошит,сторінка 166 письмово в зошит (1-5),сторінка 173 (1-4) письмово.
https://zno.osvita.ua/biology/354/ ЗНО 2012 року пройти, у вайбері скинути результат.

Завдання 11 клас з предмету "Захист Вітчизни"(дівчата):
Опрацювати параграф 24-26,зробити опорний конспект.